יום שישי, 19 באוגוסט 2011

כיצד מצלמות האבטחה אונליין NeoCam נעזרות ברוחב הפס הפנוי, לצפייה בדברים החשובים לכם באמת !

כיצד מצלמות האבטחה אונליין NeoCam  נעזרות ברוחב הפס הפנוי, בכדי לתת לכם לצפות בדברים החשובים לכם באמת!


מצלמות האבטחה אונליין בשירות NeoCam  נעזרים ברוחב הפס הפנוי  או במילים אחרות , בחיבור לאינטרנט שלכם. אתם יכולים לצפות במצלמות בשידור וידאו חיי אונליין של הבית לשכם, העסק, מעכב מטפלת או כל מה שחשוב לכם, מכל מקום בעולם בכל זמן.

מהו בעצם רוחב פס?

אנשים רבים אומרים "האינטרנט שלי מהיר" או "האינטרנט שלי איטי". מהירות האינטרנט שלכם תלויה ברוחב הפס הזמין, במילים אחרות,  "האינטרנט שלי מהיר" משמעותו : "יש לי הרבה רוחב פס פנוי", ניתן לתאר את רוחב הפס על ידי הדוגמה הבאה:
דמיינו כביש מהיר, עליו נוסעים כלי רכב רבים, המכוניות מייצגות את המידע (במקרה שלנו-  הווידאו ממצלמות האבטחה) בעוד שנתיבי הכביש המהיר ייצגו את רוחב הפס. אם הנתיבים ריקים, המכוניות יוכלו לנסוע במהירות וביעילות .

אם הנתיבים צרים ויש עליהם הרבה תנועת מכוניות ייקח הרבה יותר זמן לגמוע מרחק. בצורה דומה, הווידאו שמשודר על ידי מצלמה האבטחה  משתמש ברוחב פס הפנוי שלכם על מנת  להעביר את הווידאו ממצלמות האבטחה. כאשר רוחב הפס זמין ופנוי, המידע הוויזואלי יגיע במהירות וביעילות ליעדו .


כמה רוחב פס מומלץ עבור מצלמת אבטחה אונליין בשירות NeoCam ?

על מנת לקבל שירות זורם ואיכותי יש לאפשר לכל מצלמה בין 125 עד 150 קילובייט לשנייה של מהירות העלאה (upload). רוחב הפס פנוי יאפשר לשירות NeoCam  להעניק לך גישה למידע החשוב לך בכל רגע ומכל מקום.
שירותי אבטחה אחרים, המשתמשים באינטרנט, מנצלים אחוז גדול מרוחב הפס הפנוי שלך ובניגוד אליהם, מצלמות אבטחה NeoCam  משתמשות במעט מרוחב פס הפנוי שלך, תוך כדי מתן גישה לווידאו  צבעוני איכותי וזורם המאפשר לכם :
  • שידור באיכות וידאו גבוהה (h.264 )
  • שידור חי ואכסון של וידאו בזרימה של עד 25 תמונות בשנייה (FPS )
  • שליטה מרחוק במצלמות ממונעות על ידי ממשק אינטרנטי הזמין לכל מחשב וסמארטפון.
  • וידאו מאובטח על ידי  פרוטוקולי אבטחה מתקדמים
  • אפשרות הגדרת הקלטות לפי זיהוי תנועה
  • קבלת התראות במייל, מסרונים, הודעות תמונה
     אין ירידה באיכות השידור כנגד מספר הצופים בו זמנית, משמע צריכת רוחב הפס לכל מצלמה איננה עולה עם עלית מספר הצופים.

במידה ואתם מעלים משהו לרשת האינטרנט (שליחת מייל כבד, פתיחת חיבור מרוחק וכו) , רוחב הפס הפנוי שלי ירד באופן זמני, איך הדבר ישפיע על איכות הווידאו ממצלמות האבטחה שלכם?

מצלמות אבטחה אונליין בשירות NeoCam  הינם מצלמות חכמות  היודעות להסתגל לתנאים לא אופטימליים.
כתגובה לירידה ברוחב הפס הפנוי , המצלמה תדע להפחית בצורה אוטומטית את מספר התמונות בשנייה עד לפינוי רוחב הפס המספק.

המשמעות היא: כלעוד יש רוחב פס לא הופחת באופן קיצוני, אך לא מגיע ל125 קילובייט לשנייה אין הפסקת שידור, רק התאמה לתנאים החדשים .

יש לי הרבה רוחב פס פנוי, האם ניתן לנצל אותו לטובת המצלמות האבטחה?

אם בראשותך קו אינטרנט חזק במיוחד בעל רוחב פס פנוי , ניתן לנצל את רוחב הפס על ידי שדרוג חבילות השירות כגון: הגדלת הרזולוציה, הגדלת מספר תמונות בשנייה, וכו...

פרטים נוספים בנושא מצלמות אבטחה ופתרונות מצלמות אבטחה אונליין תוכלו למצוא בלינק הזה:


פרטים נוספים על רכישת מצלמת אבטחה ושירותי הענן תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו:

לשירותכם,
צוות Neocam
info@neocam.co.il
1-700-50-70-57

יום שני, 8 באוגוסט 2011

מדוע צריך מצלמות אבטחה?



מדוע צריך מצלמות אבטחה?

בעבר מצלמות אבטחה שימשו לצרכי אבטחה בלבד. ולרוב היו מערכות מצלמות האבטחה מסורבלות ויקרות, ודרשו תפעול ותחזוקה באופן שוטף וכתוצאה מכך לא היו נגישות לשוק העממי מפאת יחס עלות תועלת.
בשנים האחרונות, עם התפתחות טכנולוגיות ומצלמות IP, עלותם של מצלמות האבטחה ירדו ומערכות האבטחה הפכו קלות לתפעול  ובעלות נמוכה דבר שגרם לנגישות לציבור הרחב.
יתרה מזו, עם חדירתם של מצלמות האבטחה לשוק הרחב החל שימושם לספק צרכים נוספים, מלבד צורכי מצלמות אבטחה, כתבה קצרה זו תסרוק את אותם צרכים ואת הפתרונות שהם מציעות.


משפחות רבות שוכרות שירותי מטפלים להוריהם המבוגרים/סיעודי, או לטיפול בילדיהם.
ידוע על מקרים לא מעטים של התעללות מטפלים במטופליהם, וכן מקרי  אלימות של מטפלות כלפי ילדים בבית. מצלמות האבטחה הן פתרון יעיל שיכול לאפשר להם לפקח על הנעשה אצל הקרובים והיקרים לליבם .
מצלמות אבטחה במוסדות חינוכיים מאפשרות  אכיפה מיידית בזמן-אמת, ותיעוד של מיקרי אלימות, וונדליזם, גניבת רכוש ועוד. במקרה זה מצלמות האבטחה הם כלי יעיל המסייע לגורמים המפקחים לטפל ולמגר תופעות אלו.
כתוצאה מדרישתם של הורים רבים, גני ילדים ומעונות יום מאפשרים צפייה במצלמות אבטחה.
מצלמות האבטחה בשירות שכזה, מאפשרות לכל הורה לצפות בילדו, לפקח על בטחונו ובטיחותו של ילדו, לוודא שצוות הגן מתנהל כראוי ולעמוד על איכות הפעילויות המתבצעות בו.
מצלמות אבטחה מעניקות לבעל עסק יכולת לנטר את המתרחש בעסק שלו.
מאפשר לוודא שהעובדים מתנהלים בצורה ראויה,  גם כאשר בעל העסק , מנהל האחראי איננו נוכח פיזית במקום. כתוצאה מכך מצלמות האבטחה עוזרות לשמור על תפוקה מירבית של העסק בכל שעות הפעילות.
הורים שעקב סדר היום שלהם, אינם נמצאים ברוב שעות היום בבית, יכולים בעזרת מצלמת אבטחה לעקוב אחרי המתרחש בבית. כך להבטיח ששלומו של הילד תקין, שאכל, שנעל את דלת הכניסה וכו..
  • שידור והפצת וידאו חי אונליין -  הזרמת ווידאו
בעזרת טכנולוגיה מתאימה, כלים ושירותים לניהול ושידור תכני וידאו חיי -  live streaming והפצתם באיכויות גבוהות על גבי רשת האינטרנט. מצלמות אבטחה יכולות לשדר וידאו חי  ישירות לאתרים באינטרנט.
זוהי דרך להפיץ ולשדר ווידאו בקרב קהל צופים רב. המשתמש מעניק לצופיו חוויית שידור צפייה באינטרנט, בתכנים אותם הוא יוצר.
שימוש טכנולוגיה זו הופכת את מצלמות האבטחה לכלי שיווקי ופרסומי יעיל, ומאפשרת למשתמשים בשירות חווית חשיפה לתוכן ברמה גבוהה במיוחד .
על מנת להתרשם משידור הפצת וידאו חי אונליין, יש לבקר באתר: www.streamcam.co.il
עסקים המפעילים מכשור מכני או אלקטרוני שעל תקינותו השוטפת יש צורך לפקח דרך צפייה במצלמות האבטחה (למשל, מדדי חום , לחץ,  מוכנת עבודה וכו ). מצלמות האבטחה מאפשרות למבקר להיות נוכח למצב המדדים  והתפעול בכל רגע נתון.
ניתוח ווידאו מתקדם הינו טכנולוגיה שהשתלבה במערכות מצלמות האבטחה המתקדמות. כאשר משלבים זיהוי תנועה במצלמה להודעת תקשורת SMS אונליין, המצלמה יכולה להפוך להזעקה ויזואלית והתראה על כל שינוי תנועה.   
לדוגמה: אדם אשר חושש מפעילות ונדליסטית בעסק שלו, יכול להציב מצלמת אבטחה ולהגדיר שכל תנועה משעה שמונה בערב ועד שבע בבוקר תשלח לו התראה באמצעות הודעת אסמס או אימייל על שינוי תנועה במתחם הצפייה ובכך הפכה מצלמת אבטחה להזעקה וויזאלית.
פרטים נוספים בנושא מצלמות אבטחה ופתרונות מצלמות אבטחה אונליין תוכלו למצוא בלינק הזה: