יום שני, 30 במאי 2016

טיפים והסבר כללי בנושא מצלמות אבטחה בענן

הכל יודעים היום שמצלמות אבטחה לבית ולעסק הינם מצרך מחייב, והסיבות להתקנת מצלמות אבטחה הינם מגוונות מאוד.
כאשר אנחנו רוצים להגן על סביבתנו, יכירנו ורכושנו, לטובת השקט הנפשי ולדברים החושבים לנו באמת, אנחנו חייבים להבין שמטרת מצלמות האבטחה הינה להגן ולהקטין את המקרים בהם יגרם נזק לחיי אדם, לרכוש ולתפעול. באם זה לצורך מצלמת אבטחה לבית, מצלמות אבטחה למעקב מטפלת (לתינוק או מבוגרים-סיעודי), מצלמות אבטחה לעסק (משרד, חנות, מחסן וכו.) 
מצלמות אבטחה למעקב מטפלת משפחות רבות שוכרות שירותי מטפלים להוריהם המבוגרים- סיעודי לקשיש, או מטפלת לטיפול בתינוק. ידוע על מקרים לא מעטים של התעללות מטפלים במטופליהם, וכן מקרי  אלימות של מטפלות כלפי ילדים בבית. מצלמת האבטחה היא פתרון יעיל שיכול לאפשר להם לפקח על הנעשה אצל הקרובים והיקרים לליבם.

מצלמות אבטחה לבית יש חשיבות גבוהה למיקום המצלמה במרחב הביתי ויתרון משמעותי למצלמת ענן קטנה וקומפקטית. אנחנו ממליצים להתקין את מצלמת NeoCam במקומות מרכזיים או מועדים לפורענות. לדוגמא: בסלון, חדר הילדים או המטבח. אנו ממליצים להתאים את מיקום המצלמה להרגלי השימוש במרחב הביתי על מנת למקסם את זמן הפעילות שהמצלמה יכולה לתעד.

מצלמות אבטחה להשגחה עזר להורה הורים שעקב סדר היום שלהם, אינם נמצאים ברוב שעות היום בבית, יכולים בעזרת מצלמת אבטחה לעקוב אחרי המתרחש בבית. כך להבטיח ששלומו של הילד תקין, שאכל, שנעל את דלת הכניסה וכו..

מצלמות אבטחה בגני ילדים כתוצאה מדרישתם של הורים רבים, גני ילדים ומעונות יום מאפשרים צפייה במצלמות אבטחה. מצלמות האבטחה בשירות שכזה, מאפשרות לכל הורה לצפות בילדו, לפקח על בטחונו ובטיחותו של ילדו, לוודא שצוות הגן מתנהל כראוי ולעמוד על איכות הפעילויות המתבצעות בו.

מצלמות אבטחה לעסק מעניקות לבעל עסק יכולת לנתר את המתרחש בעסק שלו. מאפשר לוודא שהעובדים מתנהלים בצורה ראויה,  גם כאשר בעל העסק, מנהל האחראי איננו נוכח פיזית במקום. כתוצאה מכך מצלמות האבטחה עוזרות לשמור על תפוקה מרבית של העסק בכל שעות הפעילות.
יתרונות מצלמות אבטחה בעסק המבוססות שרותי בענן יכולה להועיל לעסק בדרכים רבות: הלוגיסטיקה של העסק שלך יכולה להיות תחת מעקב ופיקוח בכל עת ומכל מקום. הצבת המצלמות אבטחה בתוך העסק מאפשרת לפקח על עובדים, ספקים ולהפחית זמן בטלה של עובדים, ואף גניבות מצד עובדים. לעתים, חברות ביטוח יציעו לך הנחות בביטוח העסק אם יש לך מערכת מצלמות טובה בעסק.





מצלמת אבטחה לצורך בקרת תקינות עסקים המפעילים מכשור מכני או אלקטרוני שעל תקינותו השוטפת יש צורך לפקח דרך צפייה במצלמות האבטחה (למשל, מדדי חום , לחץ,  מוכנת עבודה וכו ). מצלמת אבטחה מאפשרות למבקר להיות נוכח למצב המדדים והתפעול בכל רגע נתון.

מצלמה אבטחה לעסק


מצלמות אבטחה במוסדות חינוך מצלמות אבטחה במוסדות חינוכיים מאפשרות אכיפה מיידית בזמן-אמת, ותיעוד של מיקרי אלימות, וונדליזם, גניבת רכוש ועוד. במקרה זה מצלמות האבטחה הם כלי יעיל המסייע לגורמים המפקחים לטפל ולמגר תופעות אלו.

באמצעות התקנה עצמית קלה יותר מתמיד מצלמת אבטחה NeoCam משדרת את הווידאו שלכם תוך דקות ספורות. בנוסף, אתם נשארים מעודכנים כשאנו ממשיכים לחדש ולשדרג את ביצועי המערכת והתאימות עם מכשירים שונים, יחד עם פלטפורמת צפייה נוחה וידידותית.



איך תבחרו איזו מצלמת NeoCam מתאימה ביותר עבורכם? לכל בית או עסק ישנם צרכים ונקודות רגישות משלו. אחרי שהגדרתם את הצרכים שלכם ואזורי הצילום המועדפים, ניתן לבחור בשלושה סוגי מצלמות NeoCam
במערכת מצלמות אבטחה NeoCam קיימים מס' מצבי הפעלה אפשריים. רוב מצלמות האבטחה פועלות באופן רציף, אולם מצלמות NeoCam מאפשרות גם הגדרת הקלטה מדויקת של השעות בהן תתבצע הקלטה. לדוגמא: ניתן לכוון את המערכת כך שתפעל רק בשעות בהם הילדים נמצאים בבית עם המטפלת. 

מספר תכונות הכלולות במצלמות האבטחה של :NeoCam 
  • אחסון הקלטות בהתאמה לצורך שלכם - חבילות הקלטה בענן
  • אנטי וונדליזם -  ארכיון ההקלטות נשמר באתר מרחוק בסביבה מאובטחת
  • זמינות מכל מקום ובכל זמן - כל דפדפן אינטרנט הופך לנקודת ניהול וגישה אונליין (ללא התקנת תוכנת צד ג', בדיוק כמו שכולנו ניגשים לחשבון הבנק שלנו מכל דפדפן מזדמן(
  • צפייה בסמארטפון IPhone / Android
  • קבלת התראות    Push / E.MAIL
  • אין צורך בהתקנת ציוד יקר במקום -  מחברים לאינטרנט וזהו!
  • שדרוגי תוכנה ועדכוני גרסה ללא עלות, כך שהלקוח תמיד מעודכן בטכנולוגיה החדשה ביותר
  • השירות כולל תמיכה, ניטור המצלמות וקווי תקשורת ללא הגבלה

צפו בהדגמה בשידור חי - לחצו כאן 


פרטים נוספים על רכישת מצלמת אבטחה ושירותי הענן תוכלו למצוא באתר האינטרנט שלנו:

לשירותכם,
צוות Neocam
info@neocam.co.il